بازدید 2345

 پرواز اصفهان - مسقط برقرار شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری پرواز اصفهان - مسقط و برگشت در این مسیر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 31 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان، ابوذر ضیایی روز شنبه با بیان اینکه شرکت هواپیمایی «وارش» اقدام به برقراری این پرواز در مسیرهای یاد شده کرده است، افزود:این پرواز به منظور رفاه حال مسافران و همچنین توسعه صنعت گردشگری و حضور فعالان اقتصادی دو کشور ایران و عمان از ۲۴ دی ماه سال جاری در فرودگاه شهید بهشتی برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: این پرواز به صورت برنامه‌ای در روزهای یکشنبه هر هفته با ساعت خروج ۱۴ از اصفهان و ساعت خروج ۱۷:۱۵ از مسقط انجام خواهد شد.

عُمان با پنج میلیون نفر جمعیت، کشوری پادشاهی در منطقه خاورمیانه و پایتخت آن، شهر مسقط است.
عمان دارای مرز دریایی با ایران و با ۵٬۵ میلیارد بشکه ذخایر اثبات شده نفت خام، بیست و دومین کشور در جهان و هفتمین کشور در منطقه خاورمیانه از نظر میزان ذخایر نفت است.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان هم اکنون به شهرهای نجف و بغداد عراق، کویت، دبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه و تفلیس گرجستان پرواز مستقیم دارد.
همچنین شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جا به جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش و پارک انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست